Turkbrc
🌸 bebeğini herkesten kıskanman, kimseye güvenememen, uykusuz kalmana rağmen iyi hissetmen hepsi normal.
🌸 anne karnında bi kaç sakinleştirici müziğe alıştır doğduğunda da ağlarsa dinlettiğinde sakinleşir.
🌸 eğer sezaryen doğum yaparsan ve sütün hemen gelmezse korkma üzülme panikleme 3. gün çöker sütün buda normal.
🌸 göğüs ucunda 34. haftadan itibaren yavaş yavaş göğüs ucu kremi süt, karnında çatlak olmadıysa doğum sonrasındada krem sürmeye devam et ki ani kilo vermede çatlama.
🌸 doğum sonrası(eğer sütünde gelmişse) 2saatte 1 emzir diyecekler iki meme 15dk onları dinleme tek memeni bitirsin bebek ki son sütü yağlı olanı alıp doysun kilo alsın
en önemlilerin bunlar olduğunu düşündüm🙏🏻