Kckglr valla benim de ilk gebeliğim ve boyum kısa diye inşallah sezeryan olmaz yaa. Normal doğum olmasını çok istiyorum yani ikiside çok zor ama benim bakanım yok doğumda ablam kardeşim olacak en fazla iki hafta kalıp evlerine gidecekler ikiside şehir dışından gelecek daha fazla kalamayacaklar maalesef