Brnaa123 benim de öyle bende bebek itiyor falan sanıyodum sağ tarafıma toplanıyor sonra geçiyor doktor da rahim kasılması dedi yat dinlen dedi erken doğuma sebep olabilir dedi ama eğer kasılmaysa ben baya erken başlamışım ay sonuna kendi doktorum da kontrolüm var ona soracağım bakalım inşallah bi sorun olmaz