ikiaslanannesi80 Kızlar uyutmayan bi ağrı var vücudumda karnım top gibi sertleşti ve yan tarafı taş gibi bebek toplandı sanırım anlamadım vee vajinamda bi baskı sürekli bi baskı ağrı giriyor belimde hafif ağrı var hastaneye gitmelimiyim 37+3 haftalığım
Emel_11 ikiaslanannesi80 bir duş alın isterseniz yalancı kasılmalar olabilir mi ? Doğum bu haftalarda da başlayabilir takip edin sancıları Allah yardımcınız olsun
Nrsh_3355 ikiaslanannesi80 sancı geldiği zaman yerinde duramayacağın bi ağrın olur yatmak istesen bile yatamazsın canım ama doğumun başlayacak olabilir bi git istersen yine de
smykll1 ikiaslanannesi80 sancıların çoğaldığında git duş al duş aldıktan sonra da geçmezse artarsa o şekilde git
Mucizebebegim1 ikiaslanannesi80 ben baya bi kasık ağrısı yaşamstım bi kere sonra bişey çıkmadı şükür doktora sormuştum ne olursa geleyim önemlidir diye oda bana dediki karnında sertleşme toplanma olursa kanama olursa sancı 5 dakika da bire düşerse vs yani karnınız sertleşmişsse gidin muhakkak derim onlarda gelin diyor çünkü 🌸 çok geçmiş olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸
ikiaslanannesi80 ebeyzzaa Emel_11 Duş aldım yarım saat önce hafif ılık su tuttum belime rahatlarım iyi gelir diye ama geçmedi 35+5 haftalık iken şiddetli kasık ve bel ağrısı olmuştu acile gittim doktor açılma yok ama minik minik sancıların çıktı demişti Nrsh_3355
ikiaslanannesi80 Kızlar gittim teşekkür ederim 1 cm açılma var ve az az sancı çıktı istersen yatışını yapalım dedi yada eve git tekrar sancın olursa gel dedi doktor eve geldim iyiyim şimdi biraz daha Nrsh_3355 Mucizebebegim1 Cansey smykll1 4949zilanerturk ebeyzzaa ebeyzzaa Emel_11
ebeyzzaa Bence gitmelisin ne olur ne olmaz haftan da ileride baskı varsa ve uyutmayan ağrı varsa her şey olabilir bence tedbir amaçlı bile olsa gitmelisin
Cansey Nrsh_3355 benim nstde sancım çıkıyordu acilmam olmuştu ama asla ağrı hissetmedim sadece bebek toplanıp duruyor diye gitmiştim doğum yaptım
Nrsh_3355 Cansey sancının olmaması ne güzel ben kızımda çok çektim sancı bana ebe öyle demişti yatamazsın diye eve göndermişti 1 gün çektim sancı öyle doğurmuştum 🥹
Mucizebebegim1 ikiaslanannesi80 iyi yapmışsın en azından evinde rahat rahat çekersin sancını hazır hissettiğinde gidersin sağlıkla gelsin bebiş inşallah 🥰
Nrsh_3355 ikiaslanannesi80 en güzelini yaptın evinde sancı çek kontrol et sıklaştığı zaman gidersin bacım Allahım tek nefeste kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻