Diloo54 hersey pahalı valla ben biraz daha beklemek ıstedım sepet yaptım ve tam tamına 30 bın tlydı arada üç beş bısey alıyorum alıyorum sepet oluyor 31 bin 32 bin almama rağmen sepet fıyatının azalması yerıne aksıne artıyor almasaydım bı kaç şey 35 bıle olurdu o sepet. almanız çok mantıklı ılk bebegımde ben erkenden almıştım 28 de çantam hazırdı ama bu bebegımde öyle yapmayacağım 28 i bekleyeceğim alışveriş ıcın