Yaprak- bat 10 eylül reglden 4 gün önce erken gebelik testi yaptım negatifti. Bakalım bekliyorum bende hafif belirtiler var ama psikolojik mi bilmiyorum 🙈 mide bulantısı, tansiyon düşmesi ve adet olacakmısım gibi 3 gündür ağrım var.(normalde adet olduğum ilk gün ağrım olur sadece) şimdi reglden 2 gün önce ovülasyon testi yaptım bi çizgi net diğeri silik anlam ifade ediyor mu bilmiyorum