33+2 günlük hamileyim eksiklerim var hala bitmedi ve kendime daha hiç birşey almadım hastane çantamda hazır değil kıyafetlerini yıkayıp ütüledim ama biraz daha tulum almayı düşünüyorum bide kızlar birşey sormak istiyorum siz beşiğinin nevresimini yıkayıp serdinizmi daha erken mi yoksa