Saat 8.30 gibi kanli akıntım oldu acile gittim açıklık muayenesi yapildi acilmam yok nst normal çıktı ama aşırı derecede sancim var eve tekrar döndüm sanci sıklığı cok fazla saat tutamiyorum napicam bilmiyorum. Sanciyada dayanamıyorum oneriniz var mi?