Öncelikle merhabalar, bir kaç sorum olacaktı. Öncelikle kilom 87, şu an 19. Haftadayız. İlk gebeliğim daha hiç hissetmedim bir kaç gündür evham yapmaya başladım neden hissedemiyorum diye. Evhamın sebebi sigarayı bırakamadım ve gebelikte sırt üstü düz yatmamak gerekiyormuş bende ne kadar kendimi düzeltsemde uyku arasında hep düz yattığımı fark ettim. Bu durumları yaşayan var mı?
Birde zaten biraz kilolu olduğumdan çatlaklarım vardı düzenli nemlendirici kullanmama rağmen şimdi hamilelik göbeğim daha çıkmadığı halde göbeğimde hızlı bir şekilde çatlak oluşuyor. Düzenli nemlendirici kullanmama rağmen. Çatlak için önerisi olan var mı