BuketErkan Kızlar var mı ya çok az görüyor gibiyim bana mı öyle geliyor çok istediğim için. Siz bakın birde
Basak_gunes BuketErkan aşkım tebrikler hamilesin diye yorumladım benim de testim böyleydi tabi ben sabredemedim eşimle koşa koşa gittik tahlil vermeye gecenin ikisinde ve sonuç 38 haftalık bir gebeş
BuketErkan Serrabade ilk 1 dakika bekledim yoktu sonra gittim çamaşır astım geldim bir daha bakayım dedim öyle gördüm yani bi 7-8 dk sürmüştür
BuketErkan Kubra0606 dimi yaa eşim bir türlü kabul etmiyor bişey göremiyorum diyor paranoyak mı oldum acaba dedim size sormak istedim
BuketErkan Kubra0606 bat yok kürtaj oldum 2.5 ay oldu regl olamadım onun için ilaç verdi doktor önceki gitmemde korunma artık diyince geçen hafta yumurtlama gördüm denedik 1 hafta 10 gün falan olmuştur sanırım
Basak_gunes prens_prenses_annesi ahahaha aşkım o günden bu yana şimdi 38 haftalığım demek istedim yani hamileymişim bende böyle silik gördüğümden öğrendim
iremakdeniz BuketErkan ben de şu an görebiliyorum ama çok heyecanlanmadan yarın kan ver ben de de böyle çok silikti kan verdim ve negatf çıkmıştı inşallah her şey gönlüne göre olur yarın güzel haberlerini mutlaka yaz bizlere de 💞💞
BuketErkan iremakdeniz iki test yaptım ilk kaset testte gölge gördüm ona çok güvenemedim sonra bidaha gittim erken gebelik aldım bunu gördüm yanılma olabilir mi iki testte de
Sekerportakali52 BuketErkan benim de böyleydi regl çok gecikmeden yapılmış bir test sanırım. Şu an 14 haftalık hamileyim
BuketErkan Sekerportakali52 reglim yok kürtaj oldum 2.5 ay oldu olamadım henüz yumurtlamaya 1 hafta 10 gün falan oldu ama o zaman denemiştik