Mucize-annesi2 Kızlar dün transferim oldu progestan dex vurunuyorum koldan ama kollarım şişti ya nasıl gider bunlar üzerine vuruncada agrıyor sizler basıl geçirdiniz birde iki sise cekip vuruyorum sabah aksam
ayse_varol Mucize-annesi2 Ben karnımdan vuruldum 28 haftalık olduk halada vuruyorum. İğneden sonra kolonya ile hafifçe ovalayın ödemi engeller
Nazli00 Mucize-annesi2 benimki kalçadan olandı kacalarim mosmor olmuştu yağlı iğne olduğu için ağır bir iğne. Sağlık kabini kolanyayi küçük biseye koy buz olsun onu sür dedi ve hiç ovmadim ağrısı ve morarması geçti
cigdemusta07 Mucize-annesi2 ben göbekten vurdum hep hiç koldan vurmadım buz koy canım faydası olacaktır
Mucize-annesi2 Emos42 siz kaç doz vuruyonuz acaba ben 2 şişeyi aynı anda sabah aksam olmak üzere 4 şişe ediyor yani
Mucize-annesi2 ayse_varol siz kaç doz vuruyorsunuz bana tek seferde 2 şişeyi cek vur dedi sabah aksam yani 4 şişe oluyo