Leylaaa_46 Sanki eşim hamile gibi kazan dibi istedi video vs baktım evde yapılabilir bi şey mi yakabilirmiyim acaba . Deneyen varsa nasıl yapıtınız . Bir fikir verin
Nes7616 Leylaaa_46 daha dün akşam yaptım bugün de yedik 1 gece kalınca dolapta çok güzel oldu Oktay usta Kazandibi tarifi yaz çıkar ben oktay usta tarifi yaptım tiktokta kaydedip Tepsiye sadece pudra şekeri döküp onu yakıyorsunuz üzerine de muhallebisi
sallyt ben yanık tadı çok sevdiğim için şekerle yakıyorum önce ama siz pudra şekeri deneyebilirsiniz yada direk muhallebisini yakabilirsiniz
sallyt Leylaaa_46 olur kademeli ısıt ama kısık ateşten başla yakmaya sonra arttır ki cam çatlamasın bende borcamla yapıyorum
Zeyneppx Leylaaa_46 ya kıyamam kolay neyseki aşkım borcamla yapmıştım bende, çok istiyorsa söyleyiversin yesin alla alllaaaaa kaç haftalıksın 😁
Leylaaa_46 Zeyneppx dışarıdan tatlı yemez maalesef 😕 evet kolay ama yakma asamasi bir tik uğraştırıcı gibi 😂 borcamda sorun olmaz o zaman onunla yapım . 30 haftalık 🌸