Burcu-2634 Htccndn yüksek tansiyondan hastane de yatıyorum aklım kızımda oğlum iyi benimle ama kızım işte annanesiyle 🥺
Kze Htccndn ben daha 22 yim🥺 ama simdiden cok agriyor belim ve sirtim ozellikle sabha uyandigimda ve gun icinde ayakta kaldigimda :(
Htccndn Kze o zamanlar bendede öyleydi felçli gibi geziyordum evin içinde doktor magnezyum hapı verince birazda olsa rahatladım
aysebozdere-22 birrana bende de bu aralar kaşıntı başladı neden oluyor acaba sizin doktorunuz birşey söyledimi?
iremd-1798 Htccndn amin inşallah sağlıkla evlatlarınızs kavuşun inşallah ❤️ ilk zamanlar bebeğimi izlerken uyku tutmuyordu şimdi 47 günlük olduk kızımın uykusu düzene girdi olan bana oldu uyuyamıyorum alıştım 😅