Merhaba güzel annelerimm burda hep güzel doğum hikayeleri okuyarak kendimi motive ettim yapabilirsin dedim fakat bazı şeyler istediğimiz gibi olmuyor bebeğimde gerilim geriliği olduğunu öğrendim ve 38 haftada yatış verdiler sonra suni sancı verelim diye karar alındı ve verdiler yavaştan lakin benim kendi sancım yoktu suyum gelmemişti suni ile bir buçuk günde 4 santim açılma vardı vakit geçtikçe nstde bebeğin kalp atışları düzensiz atmaya başladı ve acil karar ile sezeryana alındık 38+3 te miniğimle kavuştuk uzun uğraşlar sonucu ama onun sesini duyunca herşey bitmiş hissediyorsunuz çok güzel bir hismiş Allah isteyen herkese versin 7 Eylül de miniğim doğdu babası ile araların da bir gün var eşimde hep 9 Eylül de gelecek benim kızım derdi ama erken geldi😅kısaca zordu her yönden ama miniği kucağınıza almadan onu görmekle hersey geçiyor 🥰uzun yazdıysam affola hepinize Allah en hayırlı doğumu nasip etsin bir avaz da kurtulun güzel annelerimm