Polikistik overim var Düzenli adet görmüyorum ilaçla adet oldum ve bittikten sonra ilişkiye girdim, sonrasında arkadaşım ovulasyon testi al yumurtlama gününde yap diye 3 gündür yapıyorum ama 2. Çizgi silik çıkıyor bu iyi bisey mi yumurtlamaya daha var mı bir kac güne net çizgi çıkar mı yoksa günü mü geçti anlayamadım. Bilen varsa lütfen yazabilir mi? Fotoğraf nasıl atılıyor bilmiyorum burdan