Yaren3311 Kızlar daha öncede panik atak geçirmiş tim antidepresan kullandım geçti Antidepresan I bıraktım şimdi bir haftadır beni yüklüyor sürekli derin nefes almaya çalışıyorum nefesim yatmıyor gibi benimle aynı durumu yaşayanlar var mı lütfen cevap verin
KRabia7 Yaren3311 bende zamanin da kullanmıştım geçmişti suan hamileyim ihtiyaç durumunda psikoloğa gidiyoru. Nefes sorunu hamilelikten de olabilir onceden nasıl geçtiyse yine geçecek ama çok zorluyorsa psikoloğun cok faydasi olur
Ilknurerogluzun Yaren3311 terapi almanı öneririm ben emdr la ilaçsız atlattım Yaren3311 madem gebelikte düşünuyorsun terapi almanı oneririm psikiyatri değilde psikoloğa gidebilirsin ben emdr yaptırmıştım gecti sükür ilacsız atlatabilirsin
Eminekvnlk 1 haftadır bende aynıyım soru sorulmasına bile tahammül edemiyorum bi anda kafamın içi anlık bi sinirle yanıyo sanki sürekli iç çekme nefes alma ihtiyacı
Yaren3311 Eminekvnlk aynen bende öyleyim biliyorum panik ataktan böyleyim kendimi telkin etmeye çalışıyorum ama nefes alıp vermekten artık sırtım göğsüm bile ağırdı
Yaren3311 KRabia7 şuan hamile değilim bu ay değerlendirdim beklemedeyim pskologa gitmeyi düşünüyorum bende kendi kendime telkin etmeye çalışıyorum ama sürekli derin nefes almak iç çekmekten yoruldum siz nasıl düzeldiniz peki ne diyor pskilog
Eminekvnlk Yaren3311 ben geçen yıl geçirdim panik atak sonrasında panik bozukluğa çevirdi senin anlattığın şeyde panik bozukluk aslında şuan dönemsel bu kriz gibi olmuyo kendi kendine geçiyo yoğun stres üzüntü sonrası tetikliyo o an başka şeylerle ilgilen meşgul ol kafanı dağıt
KRabia7 Yaren3311 herkesde durum farklı olabilir psikoloğun bana uyguladığı şey sende fayda etmeyebilir ama ben cok faydasını gördüm. Gecici bir süreç gayet normal bazi donemlerde bunu hissetmen sen kendine vakit ayır mutlaka evde rutinin olsun
Yaren3311 Eminekvnlk evet bendeki panik bozukluğu bende farkındayım ama nefes olunca insan ne yapacağını sasiriyor
Eminekvnlk Bana paxera yazdı ama hiç kullanmadım hep kendi kendime atlattım annemde de var ilacı yıllarrır bırakamadı tamamen kafada başlıyo yine çözümü sende kendine iyi gelecek şeylere odaklan seni tüketen insanlardan uzak dur
Yaren3311 Eminekvnlk Banada paxera vermişti kullandım düzelince bıraktım şimdi gene böyle oldu psikiyatriye gitsem gene ilaç verecek diye gitmek istemiyorum
Eminekvnlk Yaren3311 çok haklısın seni çok iyi anlıyorumşuan aynı durumdayım kendine sürekli şunu hatırlat geçecek sürekli değil neler yapmaktan hoşlanıyosan onlara yoğunlaş
Yaren3311 Eminekvnlk aynen öyle öyle zaten düzenliyorum biraz yoksa kendimi bıraksam eskisi gibi olurum Rabbim sana bana bu durumda olan herkese yardımcı olsun anlamayan yaşamayan bilmiyor gerçekten
Eminekvnlk Yaren3311 amin canım gerçekten insanın hayat kalitesini yaşama zevkini elinden alıyo bir an önce atlatıcaz geçici bi süre bi kaç güne geçecek inandıralım kendimizi iyi düşün iyi olsun