Kızlar normalde son adet tarihime göre şuan 7+3 olmam gerekiyor Salı günü doktora gittiğim de 5 haftalık olduğumu söyledi kese var ama bebek yok ayın 18 ine randevu verdi net bi şey söylemek için korkuyorum geç döllenme midir boş gebelik midir acaba diye başına gelen var mı