ozzznur Kese için aslında çokta sağlıklı dedi doktor ama içi bomboş bir balon gibiydi hatta içinde asıl bebek olan keseyi de görmemizi engelliyordu benimde başlarda kanamam oldu lekelenme ve pembe şekilde progestana başlattı doktor şimdi yok sarı akıntı var sadece ama doktor 12. Haftaya kadar kullan dedi demekki gerekli Hayırlısı olsun artık umarım asıl bebişim sağlıklı gelir.