Ben de tüp bebek deneyenlerdenim ilk denememdi ve iki embriyo oluştu ikisi de tuttu şuan 35+5 günlük ikizlere hamileyim . Ama ben ilk seferinde ikisinin birden tutmasını Celalettin Peru hocamıza borçlu olduğumu düşünüyorum. Çünkü tüp bebek denemeden önce hem kadını hem erkeği bu sürece hazırlayan tedavi yöntemleri var . Ve sana artık deneyebilirsin diye kendisi söylüyor zaten .Bence devlette rapor çıkardıysan eğer ilaçlarını ordan al ama ben Bülent Tıraşda denemiştim belki böyle tecrübeli bir doktorda denemekte fayda vardır . Bütçeleri biraz yorucu ama sanırım ilaçlar hastane ücretlerinden fazla gelmişti bize