Nazli00 amh degeriniz dusukmus cok fazla beklemeyin bence. Devlette ne kadar pozitif alan oluyor bilmiyorum o yüzden ozeller daha iyi bu konuda. Bende tüp bebek hamilesiyim 38 haftalik olduk dogumu bekliyorum Rabbim en kisa surede nasip etsin saglikla kucaginiza alin. Size bir kac tavsiyem olacak biz esimle birlikte kullandik bunlari. Ari sutu, bal , taze polen, ari ekmegi , propolis karışımı tukettik. Apolvis markasinin multivitaminini ictik ikimizde. Hergun havuç suyu ictik sabah ac karna. Venatura markasinin Q10 vitaminini ictik. Ben ayrica decavit vitamin kullandim. Esim sigarayi azaltti hergun 3 lt su icti. Esimde bende bol yesillik ve protein agirlik beslendik, roka turp bol bol yedik. Sekerli, hamur isleri, kizartmalar, cips bisküvi gibi paketli gıdalari yemedik. Kefir ictik hergun. Tavsiyem bunlar olur size. Sekerden hamur isinden uzak durun dusman resmen uremeye. Bizimde yil sonra ilk tup bebek denemesinde oldu esimle bunlari yaptik biz ve stres yapmayin stres erkegidr kadini da cok etkiliyor biraz daha kafanizi bosaltip tatil vs yapip pozitif enerjiyle baslayin. Allah yardimciniz olsun