Aşılama gununu sayarsak 12. Gün beta 24 cikti fakat sonra lekelenme oldu ertesi gun tam 24 saat dolmadan tekrar verdim 36 olmustu simdi kanamam var bildiginiz bugunde test verdim 24 saat dolmadan 41 olmuş fakat kanamam devam ediyor adet oluyorum yani bildiginiz bu durumu yasayan var mi ?