Ronyainan ameliyatsız asla geçmez neler çektim ben 3 delik vardı resmen geciktirdim hep korkudan cok pişman oldumm. İlk amelytm cok kötuydü doktor yüzünden bölgesel uyustırdu kesildiğini hissettim. Geçmedi 1 sene öyle kaldım pansuman yapa yapa. 2. Ameliytmda spinal oldum iyileşti ama soğuk havalarda sızlama yapıyor acıtmıyor tabi.. cok çektim ama ve tekrarlıyor en fazla 10 sene atıyor seni 🙃