Merhaba, öncelikle hayırlı olsun. Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin sağlıcakla inşallah. Benim de gebeliğimin başlarında sarı lekeler çok olmuştu. İlk 3 ay iltihap yaşadım ve bolll su içmemi söyledi doktorun. İlaç yada fitil verilmedi. Ve benim düşük tehlikem olduğu için ilk 3 ay ilişki yasaktı.
Umarım her şey gönlünüzce olur 🙏🏼🌸