istkizannesi canım ben 0-3 leri uzun aldım hastane çıkışlarında da uzun oluyor zaten 1 ay yeni doğanı giyer 3-6 uzun olarak ince pijama takımı aldım sadece .sonrasında haziranda zaten 3-6 aylıklara geçilir.3-6 ları kısa aldım ben 2,3 sort kısa kollu çıtçıtlı badi 5,6 ,kısa kollu tulum aldım 2 tane yeterli diye düşünüyorum gelişimine göre tekrar alıcam yazlık