Bizim bebiş 25. Haftada baş geliş olmuştu o zaman doktoruma normal doğum yapabilir miyim demiştim bunu konuşmak için daha çok erken demişti 36. Haftada sancım oldu acilden gittik ebe açıklık kontrolü yaptı sonra da çatın müsait normal doğumu rahat yaparsın dedi 37. Hafta kontrolünde doktor sordu normal mi düşünüyorsun diye evet dedim bebeğe çok kilo aldırmamaya çalış o zaman dedi normal doğum için sancıyı falan tarif etti onun haricinde de bişey konuşmadık