Ahh ahh hiç sorma aynısı bendede var hamileliğimin 3. Ayından itibaren başladı şuan 36 haftalığım 1 ay öncede dolgusu düştü kırık bir şekilde geziyorum. Röntgen çekilmeden bir işlemde yapmıyorlar o yüzden doktorum olabildiğince doğum sonrasına ertele ağrın sızın yoksa dedi ağrın olursada parol iç dedi çok şükür ağrım yok ama dolgusu düştüğü için içi bomboş kaldı ne yersem oraya giriyor. Son haftalara geldiğim için sabrediyorum doğumdan sonra biraz toparlanınca hemen diş doktoruna gideceğim