Merhaba Kızlar,
Son 1 aya yakındır burnumda kızarma oldu, kışın soğuktan pembeleşir ya aynı o şekilde . Acaba hamilelikten mi oldu diyorum, sizde de böyle bir durum oldu mu ve geçti mi :(
Bu hafta doktora gideceğim ama dayanamadım buradan da size sorayım dedim 😊