elif475475 Papatyadelisii 17+4 ben iki gündür düzenli hissediyorum. 16 haftada başladı ama hiç duze yoktu. Şimdi her gün kesin 3 4 kere hissediyorum. Ama belli olmaz yani daha erken düzenli olmaması da çok normal
Papatyadelisii Bu aralar yani 2 gündür hissetmiyorum yarın randevum var gidicem içimde kötü bı hıs var gibi
gcagan Papatyadelisii o haftalarda bi hissedip hissetmemen normal aslinda o icinde baya hareket ediyor daha cok kucuk arada hissedip arada hissetmemen cok normal bozma sakin moralini
gcagan Papatyadelisii Ya tabiki cok haklisin korkmakta anne yuregi sonucta ama icini ferah tut hicbisy cikmaz 🙏
dorukabioluyor Ben ney hissediyorum ama ikinci gebelik olduğu için oğlumda bu kadar net değildi. İlk gebeliğinizse düzensiz olması normal ama içiniz rahat etsin görünün doktora.
Badehandekuzey Papatyadelisii 19+4 hissediyorum ama dönmeler küçük dokunmalar şeklinde oda oturmaya fırsatım olunca tabi
Aley10 Badehandekuzey bende 19+4 um sakin oturup kendimi dinlersem hissediyorum 1 hafatadır her gün düzenli nerdeyse ama ilk zamanlar düzenli olmaması da normalmiş
Runzo Papatyadelisii ben 20 haftada hissettim. Senin gibi tedirgindim ama her gebeye gorr degisiyor. Sabirli ol ve her zaman iyi dusun. Sen gerilince o da gerilip hareket etmiyor.
Brgmde Papatyadelisii doktor nededi canm bende öyle 1 hafta güzel hissettm yattığmda 2 gündür pek yok . aynı senin dediğin hibi korkuyor insan. Ama normal bence de işte