minikmucizem20 bende kullanıyorum doktorum bitince bırak dedi ama yine de kendim aldım eczaneden sabah akşam di normalde bir tane ye düşürdüm. Lekelenme kanama yaşadığım için korku oluştu. Birde plesanta previa dedi doktor kullanınca iyi hissediyorum kendimi devam edeceğim o yüzden.