Sevgi-cinar dinen günahmış. Ne kadar korunursak korunalım hamile kalınabiliyor. Bu ekonomi yüzünden karı koca tek bile zor geçiniyor. Bende ikinci bebeğimden sonra bağlatıcam gunahsa günah olsun evlilik diye birşeyide günah yapsınlar ki üremeyelim nasıl yaşicaz bu yoklukta .ek işler yapmaktan İbadet etmeye zamanımız bile kalmaz oldu