Bende 27 haftalık dediginiz gibi her gün farklı saatleri farklı vuruş şekilleri bile farklı oluyor:) Bu arada birsey sorabilir miyim arkadaşlara, normalde çok ödem problemim yoktu fakat bugün ayaklarımda ödem oluyor , fakat sağ ayağım daha sişik. Böyle bir durum yaşayan oldu mu