Sebur merhaba, nacizane fikrim elinizde zaten bir tane varmıs öncelikle bir ihtiyacınız olup olmadıgını görün ona göre alırsınız zaten ihtiyac halinde, sütünüz bollaşmadan sagmak zaten cok gerekli olmuyor, sütünüzü pompa değil bebegin emmesi çoğaltıyor.Benim tavsiyem acele etmemeniz yönünde ben dogumdan 4 ay kadar sonra almıstım sebebinde geçmeyen gögüs ucu yaramdı emme süresini biraz daha uzatmak ve yaralarımın geçmesi içindi o şekilde faydasını görmüştüm. Sağlıcakla kavusun inşallah