Kızlaar bebeğimizin ismine hala karar veremedik, kızımız olacak 🌸💖 aslında aklımızda bi kaç isim var ama sizden de fikir bekliyorum ben laren veya ela diyorum eşim elçin diyor sizce:)) ?? Bu arada ela fikri yeni gelişti ismim eda olduğu için biraz yakın olsun istedim. Sizce Laren mi? Ela mı? Elçin mi?🌸💖🪽