Yavrucanim_1 Merhaba ben seni çok iyi anlıyorum. İlk gebeliğin olacak ve aileden uzak olman zor bi durum. Bende seninle aynı durumdayım. Bende ailemden uzağım. İsveç’te yaşıyorum. Eşimin ailesi yakınlarımızda ama insan ne olursa olsun yanında bir destek istiyor. Her ne kadar eşimin ailesi 1 saatlik mesafede de olsa ben annemi yanımda isterdim. Ve ilk kez ailemden bu kadar uzakta yaşamaya başladım. Bende geleli 1 yıl oluyor. Gelemeden önce erkek kardeşimin bebeği oldu. Annemin yanlarında olması bizi çok rahatlatmıştı. Bende hala anne özlemi çekiyorum. Yaşamayan bilemez. Sen öyle uzaktan konuşan insanlara bakma. Tabiki çocuk doğurmak büyütmek çok zor değil. Bizim aradığımız anne sıcaklığı, abla özlemi vs. 🙏🩵