Cuma günü son muayene olup doğum tarihi vercek doktorum, muhtemelen 18 Eylülu geçmeyecek,ilk doğumum olacak ve bebek ters geldiği için zorunlu sezeryan olmak zorundayım, çok korkuyorum ağrıdan ötürü ne yapcam, nasıl dayanırım nasıl bir ağrı ve ayrıca bebeğin stresi de var