EsrAlmila Merhaba bayanlar. Allahın izniyle şuan 30+1 deyim. Ve sorunsuz bir şekilde gebeliğim devam etmekte. (bel bacak sırt ağrıları, halsizlik, yorgunluk hariç) Çalışan annelere sormak istiyorum. 32.haftada çalışamaz raporu alıp izne ayrılıp dinlensem mi yoksa 36 37 ye kadar sabredip iznimi doğum sonrasına mı aktarsam. Ayrıyeten 6 ay ücretsiz izinde alacağım doğum sonrası. Çok kararsız kaldım, önerileriniz neler.
Gzddlk EsrAlmila Ücretsiz izin alacaksan ayrıl derim son zamanlarında dinlen eksiklerin varsa onları tamamla rahatça
erda EsrAlmila bence biraz daha zorlayın kendinizi 37 de çıkarsanız 40 kadar doğum olsa doğumdan sonra geriye 13 hafta izin kalıyor sonra ise ilk bebeğiniz ise 2 ay yarım gün çalışma hakkınız var ondan sonra da 6 ay ücretsiz hakkınızı kullansanız bebek yaklaşık 1 yaşında oluyor.
Sedef-345 EsrAlmila benimde hedefim 37. Haftaya kadar çalışmak. Sonra 8+8:16 hafta iznimi öyle kullanmak, kendi içeride biriktirdiğim yıllık izinlerimide kullanmak en son çocuk 9 ya da 10 aylık olana kadar 3 ya da 4 aylık ücretli izin almak 😝😝😝 böyle bir planım var
EsrAlmila Damla26 izne ayrılsam da yatmıcam ki yani öyle kalkmaya halim yok diyecek durumda değilim ama ağrılarım oluyor sadece
EsrAlmila Gzddlk izne ayrılırsan kıyafetlerini yıkayıp ütüleyeceğim evimi temizleyip hastane çantamı hazırlamayı planlıyorum. Ama kararsızım ne yapsam bilemedim
denizel Bende şu an 34+5’im 32’de çalışabilir raporu alıp devam ettim. Sonrasında işe dönme gibi bir planınız varsa ve sağlığınız elveriyorsa devam edin derim. Doğum sonrası bebeğinizle daha çok ilgilenmeye vaktiniz olur. Güçten düştüğünüz zamanlarda bir iki günlük raporlar alıp istirahat edebilirsiniz.
EsrAlmila denizel sonrasında işe döneceğim evet ve şimdiden yavrumu nasıl bırakıp gideceğim telaşı sardı beni🙄 Ama şuan da zor oluyor sabah uyanıp gelmek Hele ki gece adam akıllı uyuyamayınca 😑
Bebekveben Bende aynı durumdayım canım. Daha 16 haftalık ama şimdiden düşünüyorum eğer 37ye kadar dayanırsam tam okullar kapanıyor. Ama zorlanır mıyım. 32 de mi ayrılmalıyım bilemiyorum.
EsrAlmila Bebekveben hiç beklemek istemiyorum aslında eve gidip yatıp kalkıp dinlenip işlerimi halledeyim diyorum ama sonrasını düşününce kızım için sabredeyim onunla daha çok vakit geçireyim diyorum
Senaben EsrAlmila beni yanlis anlama da biraz tadini cikar. Simdiden endiselenme sonrasi icin. Zamana birak lutfen
Selennnnn Selamm 👋 bende 34 teyim şuan ve 32 de iyiki izne çıkmışım. Evde bile zorlanıyorum masa başı işim olmasına rağmen dayanamazmışım onu anladım. Kesinlikle çıkmanı ve hazırlıklarını sakince tamamlamanı öneririm.
EsrAlmila Selennnnn bende masa başı işteyim canım. Ama dayanılmıyor evet çok zorlanıyor insan. Birde hastane ortamındayım bu koku beni bitiyor
Selennnnn EsrAlmila evet bebeğinle sonrası var ama bebeğine kavuşacağın sürede senin pskolojn ve sağlığında bir o kadar önemli. Oturmak bir süre sonra belde gögüs altında agrı ve zorlanmaya sebep oluyor evde çoğunlukla uzanıyorum yada hareket halindeyim hiç oturmuyorum.. çanta hazırlamak eşyalarını tamamlamak bile ayrı bir stres oluyor . Tabiki en iyisini sen bilirsin kalbinin sesini dinle 🙏
EsrAlmila erda 37 ye kadar dayanabilir miyim acaba 🤦♀️ ama şansımı denicem evet. Dayanamadığım yerde bırakırım.
erda EsrAlmila bence işe dönmeyi planlıyorsanız dayanabildiğiniz kadar dayanın bebeği bırakıp çalışmaktansa şimdi çalışmak daha mantıklı ama sağlığınız da herşeyden önemli biz iyi olalım ki bebeklerde iyi olsun
EsrAlmila Selennnnn ay hele o bel ağrısı 🤦♀️ çok teşekkür ederim 😍 Rabbim sağlıcakla kavuştursun evlatlarımıza 💜
erda Sedef-345 doğum izninden sonra yıllık izin kullanırsanız arkasından ücretsiz izin alamayabilirsiniz iş yeri ile anlaşırsanız sorun olmaz fakat 16 haftalık rapor - yarım çalışma -ücretsiz izin -yıllık izin şeklinde kanuna uygun olandır.
EsrAlmila erda aynen öyle. Bakalım 32.haftada doktor amcamız ne diyecek sağlık durumuna göre en azından 34 35 e zorlamak istiyorum