Siyahkelebek1420 şehir Hastanesi’nde doğum yaptım tek kişilik oda ,kendi odanda sancını çekiyorsun doğumunu yapıyorsun ardından hemen temizleyip yatağına tekrar geçiyorsun , eşini almıyorlar sonuçta koridorda gezen kadınlar var her an doğum yapan kadınlar da oluyor herkesin odası farklı ama erkek alınmıyor ,3 yaşından küçük çocukta almıyorlar diye biliyorum,doğumum çok güzel geçti ebe aşırı iyiydi Allah razı olsun temzilik konusunda da çok temzilerdi ,doğumdan sonra eşin bebeği görmeye geliyor bir süre sınırı var tabi