Ynckpgn Kızlar 6haftalık hamileyim göğüslerim şişkin ve ağrıyordu bugün ağrısı geçti normal mi yoksa endişelenmelimiyim
Fidanmas Ynckpgn merhaba, sizde her şey yolunda mı? Ben de 5 haftalığım, dün vardı memede ağrı şişkinlik ama bugün yok. Ben de korkuyorum
Lky0- Ynckpgn ben 4 ay boyunca duş ta bile su geldiği esnada ağlıyordum resmen Okadar çok göğüs hassasiyetim vardı ki İç çamaşırı bile giymek istemiyordum resmen çok zor oluyordu kıyafet dahi dokunsa canım yanıyordu Doktora sorduğum da bana normal demişti Daha sonradan düzeldim tabi çok şükür bence sizinde normaldir 🥹
Busetacir Benim 12. Haftamda geçti, arada hala ağrıyor ama 12ye kadar neler çektim aşırı hassastı ağrıdan duramadığım oluyordu. Sonradan yumuşadı ama şimdi de süt keseleri doluyor sanırım arada lokal ağrı oluyor komple bir sızı olmuyor