Dfnsyn bana da magnorm vermişti doktorum. 22. Haftada başladım şimdi 24 haftalık olduk çok şükür. Aslında doktorum da ocean markasına geçebilirsin dedi ancak bugün eczaneye gittiğimde o da hamileler bunu kullanıyor mu falan diye emin olamayınca ben de araştırmak istedim biraz daha.