-Cans Selam kızlar belirtiler neler paylaşabilir misiniz..? Benim regl olacak gibi bel ve kasık ağrım var içim çekiliyormuşcasına 🤦♀️ Eğer var ise ne zaman yapmalıyım test sizce 🤔
buse76 -Cans bat 14 bugün test yaptım koca bir negatif ama kasıkta pıt pıt atmalar var hafif kasik ağrısı var ve birazda miğde bakalım cuma günü kan vercem olmazsam eğer
SariLale22 Yldrmmmm benimde 15 ama bakalım kasıklarımda ara sıra sancı giriyor ve bazen pıt pıt gibi bi his oluyor göğüsüme dokunduğumda yan tarafları ağrıyor ucu ise sızlıyor ama hayırlısı daha 1 hafta var 🥲
Yldrmmmm -Cans göğüs ağrısı ve hassasiyeti ve aşırı gaz çıkarma sürekli uyku hali var bende şuan geçen ay tüm belirtileri yaşamıştım ama bedenim bana oyun oynamış 😅bu ay da öyle pek bir belirtim yok
-Cans Yldrmmmm Ben de şuna acaba psikolojik bir yalancı gebe sendromumu yaşıyorum diyorum kendi kendime gaz sorunsalı bende de var 🫣
SariLale22 -Cans bu gün yaptım çok ama çok silik bi çizgi belirdi inşallah hamileyimdir pazartesi kan vericem