Başlıkta dediğim gibi çok saçma ama merak ettim bende mi anormallik var tanıdığım gördüğüm etrafımdaki bütün hamile kadınlar hep kabızlıktan yana şikayetçi ve bende hamile olmadan önce kabızlık genel olarak çektiğim ve ilaç kullandığım bi rahatsızlığım dı şimdi 20+3 hagtalığız şaka gibi ama yemek yedikten yarım saat sonra tuvalete çıkıyorum şaşırıyorum yani hamileliğimin başından beri sürekli miğde bulantısı kusma derken kilo vermiştim ve kusmalarım da geçti sadece arada sabahları oluyor yani Kısacası kabız olmamam normal mi😅