newmommmyy2 Merhaba hanımlar 6+2 deyim yarın doktor kontrolüm var acaba kalp atışını duyarmıyım çok heyecan yaptım yoksa erkenmi acaba daha 😍😍😍
myavocado newmommmyy2 ay hayırlı olsun 🥰 ben 5+3 de keseyi görmüştüm, 7+2 filandı kslp atışını dinlediğimizde. Birazcık erken olabilir yani kalp atışı için ama.kese gözükür 😊 bebeğim şimdi 16 günlük, ilk haftalar gözümde canlandı resmen 😂
cLearQueen newmommmyy2 canım duyabilirsin ama belli olmaz 9.haftaya kadar duyuluyor duymazsan da panik yapma
newmommmyy2 myavocado çok teşekkür ederim 😍🙏🏼 benimde ilk hamileliğim olunca heyecan yaptım baya 😅 sizin miniğinizide Allah analı babalı büyütsün maşallah 🥰