Havvakoska çok geçmiş olsun uzun süre emzirme danışmanlığı yapan bir hemşire olarak şunu tavsiye edebilirim lansinoh göğüs kremi kullanabilirsin fakat sonrasında da göğüs uçlarınızın çamaşırınıza değmemesi gerekiyor zaten tahriş olduğundan bahsediyorsunuz bunun içinde gümüş kapaktan ziyade aventin göğüs kalkanı var onu öneririm göğüs uçlarınız bu sayede hiçbiryere temas etmeden hava alır ayrıca sütünüz de kalkanda birikir sonrasında bebeğinize güvenle verebilirsiniz . Yani ne kullanırsanız kullanın temas etmeden göğüslerinize iyileşmesi için zaman vermeniz gerekiyor birde göğüs pedi falan kullanmayın daha çok tahriş eder aklıma gelenler bunlar çok çok geçmiş olsun