Birkaç gün önce post açmıştım bilen bilir 18 haftalığım ultrasonda doktor bebeğimin kafasında kist gördü korkma dedi normal bebeklerdede insanlardada olan bişey dedi neyse ve beni tıbbi genetiğe yönlendirdi amniyosentez yapalım diyor dünya başıma yıkıldı tabi bu zamana kadar kontrollerim iyi gidiyordu 1 tane kaybım var zaten 18 haftalık düşük yapmıştım bundan önce yani talihsizlikmi diyim ne diyim bilmiyorum bundada böyle oldu çok üzgünüm toparlayamıyorum korkuyorum ve çok çaresizim yanlızım .Eşim ufacık birşey dese kırılıyorum ve ağlamaya başlıyorum yarında tıbbi genetiğe gideceğiz beraber eşimle gitmemi istediler çok gerginim çok sıkılıyorum dua etmekden başka birşey gelmiyor elimden sadece içimi dökmek istedim ..