Merhaba bugün 35+6. Günümüz. Bebeğim doğum kanalına yerleşmiş geçen hafta doktora gittiğimde öyle söyledi. Kız bebek. Bugün yaklaşık 3 saat avm de gezdim çok az oturdum. Son bir saattir sancım normalden daha çok oluyor bebeğim hareketli ama karnımı taş gibi yapıyor arada bi aşağıya da bastırıyor. İlk gebeliğim ilk doğumum olduğu için normal doğum sancısının nasıl bir şey olduğunu nasıl farkedeceğimi bilmiyorum bu konuda yardım edebilir misiniz