Merhabalar sevgili anneler. Bir saat öncesine kadar yoktu böyle birşey. Aniden gobek deliğinden aşağı doğru farklı bir ağrı mi sancı mi ne olduğunu bilmediğim bir şey oldu. 25+4 haftalık hamileyim. Nedir bu?? Sancı değildir demi. Ne yapmamı onereir siniz?