feridelevent_08 Adetin 2. günü kontrole gittim sonra 11 Eylülde kontrole çağırdı progesteron kanı vericez tahmini transfer kaç gün sonra olur. Aşırı sabırsızlanıyorum nerdeyse 3 aydır tedavi görüyorum son aşama kaldı beklemek çok zor geliyor .
babycom456 feridelevent_08 benım reglime 3 4 gün kala olmustu normalde daha erken oluyomus reglin 20. Günü flan yapılıyomus ama benım 27. Gün yapıldı canım benım 🤍
feridelevent_08 babycom456 Çok uzatmışlar ya siz taze transfermi oldunuz yoksa dondurulmuşmu. Beklemekten sıkıldım artık inşallah bukadar uzatmazlar ya
babycom456 feridelevent_08 dondurulmus canım benım 2 regl bekledim 2. Reglin başlangıcından 27. Gün oldum , başta bende myle diyodum o kadar beklicem mi 2 ay gecmek bilmşyo diye simdi transfer oldum persembe test vericem inşallah olmustur tutmustur 🙏
feridelevent_08 babycom456 Rabbim emeklerinizi boşa çıkarmasın inşallah sımsıkı tutunmuştur 🤲🏻❤️ Ben haziranın 29nda başladım tedaviye herşey oldu derken zaman geçmiyor sinir oluyorum adetin 2. günü kontrole gittim 27 ağustostu 11 eylülde gel dedi neredeyse 16 gün yapıyor acaba 2 3 gün sonra transfer yaparlarmı 🥺
babycom456 feridelevent_08 benıde oyle uzun bı zaman sonra cagırdı , 5 6 günlük göbekten iğne kalçadan iğne felan verdi simdi baslıyoruz transfer hazırlıgına dedi o 5 6 gün kullandım sonra transfer yapıldı canım 🙏
babycom456 feridelevent_08 kişiye özel yaptıkları icin bilemicem canım benım gobekten olan yakmıyo acıtmıyoda kalçadan verdikleri cok fena üstüne oturamadım popomun o derece 😂 ama yeter ki olsun napalım dayanıcaz 😅
babycom456 Yasemin1408 estrofemi reglin 2. Gününden beri , coraspirinde öyle , ekstra olarak 5 yada 6 gün progestan dex gobekten , progestan 50 mg iğne kalçadan günde 2 defa progestan fitil verdi canım
feridelevent_08 Gizosay evet kendim için söylüyorum boş beklmektense transfer sonrası beklerim daha iyi 😅 bu tedavi beni fazlasıyla duygularımı yıprattı kimseye bişeyde anlatamıyorum sırtımı kendime yasladım iyi değilim 😢 neyseki şükür bugün progesteron kanı verecez bakalım ne olacak lütfen dualarınızı esirgemeyin ❤️