hatseum12 2021 ekimde bi düşük yaşadım , kahroldum 4 ay öncesinde de abimle babamı kaybetmiştim bununda etkisiyle baya etkilenmiştim. 2022 nisanda hamile kaldım tekrar sürekli kendimi yedim durdum senin gibi , çok stres yaptım vs bişeyler yaşadım derken oğlum 26 haftalık dünyaya geldi 11 ay yaşadı sadece 1 yıl önce kaybettim. Şimdi 21 haftalık hamileyim, en başından beri dua ediyorum Allahım bana bağışla sağlıkla, hayırlısıyla diyorum. Önceki yaşadığım hem aile hemde evlat kayıplarından dolayı artık şunu anladım bişey yaşanacaksa yaşanıyo bu yüzden tamamen Allaha sığınıyorum. Çok şükür artık hareketlerini hissediyorum, bazen bende korkuyorum az hareket edince vs ama sesli bişey açıyorum ilahi vs ya da çikolata yiyorum biraz zaman veriyorum oğlum ben burdayım diyo. Duayı asla eksik etme günlük hayatından, şuan serklajlıyım sağlıkla zamanında doğurayım diye dua ediyorum hep herkesi de katıyorum dualarıma 🙏🏻 Rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın, yavrularımızı da sağlıkla zamanında kucağımıza almayı, onları hayırlı evlatlar olarak yetiştirmeyi nasip etsin bize inşallah , amin 🙏🏻❤️