Zg16 Kızlar gece 3 te yatışım yapılacak suni sancı verecekler en son perşembe günü kontrole gittiğimde çatı muayenesi olmuştum 2 cm açılmam vardı nişanım falan da gelmişti kontrol sonrasında bol bol dua eder misiniz çok korkuyorum çok stres oldummm
1Anneadayiiii Zg16 Rabbim yardımcın olsun su gibi akıp geçsin inşallah doğumun canım sağlıkla kavuşursun inşallah bebişine bende transferin 8. Günündeyim 🤲🏻❤️