Fatosaydin Kızlar perşembe kan verdim 10 du bugün verdim 50 olmus bthc acaba kimyasalmi üstelik de kanamam da var
Gzde_defne Fatosaydin aslında iki katında fazla artış olmuş isterseniz doktora gidin progestan verirler en azından
Aylaa123 Fatosaydin kimyasal gebelikte beta artmaz artan betan düşüşe geçer ve beta sıfırlandığında kanama başlar sizin betanız artmıs doktora gidin belki kanama alanı vardır progetestan verir
Meryoss Fatosaydin kimyasal gebelik yaşadım betam düzensiz arttı ve bı zaman sonra düşmeye başladı aslında 2 katı artmış bı doktora gozukun
Bir_nazenin01 Aylaa123 yanlış bilgi canım artar beta ama az artar ondan sonra düşer burada betası 1000 olup kimyasal olanlara şahit oldum
Aylaa123 Bir_nazenin01 beta artmaz derken 2 gün arayla kan vermiş ve 2 katından fazla artış olmus onun için söyledim genel bilgi vermedim
Mervealya1992 Fatosaydin beta guzel yukselmıs kımyasalda düşüyor kanamada dusuk tehlıkesı olabılıyor ama kırmızıysa kahveyse falan yerlesme kanaması oluyor bmm kahveydı doltor dusuk rıskı yok dedi doktor bılır yani onu